piątek, 23 stycznia 2015

PAZNOKCIE | MINT PALM LEAVES

Witajcie!

Nie da się ukryć, że zawsze okres sesji sprawia, że zaczynam desperacko marzyć o wakacjach. Słońce, tropiki, palmy... Tak, a tu bolesna, egzaminacyjna rzeczywistość. Ale dlaczego by nie zafundować sobie odrobiny lata na paznokciach - na przykład w postaci palmowych liści? 
Oczywiście pobocznym powodem dla stworzenia tego zdobienia była konieczność zrecenzowania kolejnej płytki z Born Pretty Store, bo gdyby nie to, pewnie dalej chodziłabym z odpryśniętym lakierem z początku tygodnia... :)


Dzisiaj pod lupę wędruje płytka BP-19, pełna liściastych i roślinnych motywów. Średnica płytki to standardowe 5.5 cm, natomiast wielkość poszczególnych wzorów to 1.5 x 2 cm przy wzorach całopaznokciowych (4 na płytce) i ok. 1 cm dla mniejszych wzorów (również 4 na płytce). Płytka przychodzi do nas oczywiście zabezpieczona błękitną folią, którą należy zdjąć przed pierwszym użyciem. Na szczęście przy okrągłych płytkach nie sprawia to problemu - trudniej jest przy sześciokątnych, którymi łatwo można się zaciąć. 

Wzory są odpowiednio głębokie, więc ich przeniesienie na paznokcie nie sprawia problemu. Nawet drobne i szczegółowe wzory (jak to piórko/liść palmowy) odbijają się dobrze, co zresztą zobaczycie na poniższych zdjęciach. Jedyna wada wzorów to lokalizacja tego środkowego - trudno tak usunąć lakier, żeby przy odbijaniu nie przenieść na paznokcie także fragmentu sąsiedniego wzoru. Swoją drogą, muszę uzupełnić poprzednie posty o stemplach o próbki odbicia na papierze :)

Omawiane wzory całopaznokciowe - w środku.

Drobne wzory.
Jeśli spodobała Wam się ta płytka, to znajdziecie ją oczywiście w dziale Nail Art - dokładnie tutaj, w tej chwili kosztuje 2.99$ (z moim kodem EWX31 macie -10%, przesyłka nierejestrowana jest darmowa). Zwróćcie jednak uwagę na to, że obecnie wzór zboża (na górze płytki) zastąpiony jest liśćmi - wygląda mi to na akację? Wzór jest dość podobny do sąsiedniego, tego, który wykorzystałam do dzisiejszego zdobienia, więc uważam, że zmiana wypada in minus.


Do wykorzystania zdobienia wykorzystałam czarny lakier Golden Rose Rich Color 35 i miętowy, z tej samej firmy, z numerem 65. Czarne stemple to Wibo 34, a te delikatne odbicia to wcześniej wspominana mięta - na kciuku odbiłam liście po skosie, na paznokciu serdecznym w formie trójkąta. Wydaje mi się, że odrobinę przesadziłam i mogłam zostawić te paznokcie czarne, no ale już teraz za późno na zmiany :)

To co, podobnie jak ja macie już ochotę na lato? :)

17 komentarzy:

  1. listki mi się bardzo podają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chwilę temu pasowały do pogody :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podoba i jest na dodatek fajna jakościowo :)

      Usuń
  3. świetna płytka a man bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie ładnie się odbijają te wzorki :)

    a ja bym chciała jeszcze trochę śniegu, bo bym się wybrała na snowboard ;p albo niech chociaż będzie temperatura tak ok. zera, żeby naśnieżali ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, chcesz to masz - wczoraj sypało jak głupie :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Patrząc na nie żałuję, że płytka nie pojawiła się u mnie jesienią, liście byłyby jak znalazł :)

      Usuń
  6. mam tę płytkę, piękne są te wzory :) świetnie je połączyłaś,następnym razem też zdecyduje się na te listki :D a z tymi zbożami wielka szkoda... cieszę się,że na mojej też jeszcze są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żadnej innej płytce nie widziałam zbóż, więc naprawdę, ta zamiana na podobne liście wypadła bez sensu... Dobrze, że mam tę wersję :D

      Usuń
  7. Hmmm dziwne jest to, że zmieniają te płytki i wydają pod takim samym numerem...
    Jeżeli zaś chodzi o odbijanie się wzorów obok tego, który potrzebujesz - wystarczy na stemplu zetrzeć nadmiar wzorku patyczkiem kosmetycznym nasączonym zmywaczem. Jeżeli zrobi się to szybko, to wzór nie zdąży wyschnąć i nadal ładnie się odbija ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że BPS tak ma, że kolejne serie z danego wzoru różnią się między sobą - spotkałam się już ze zmianą układu na płytce, rozmiarów, wzorów... Taki urok :D
      Faktycznie, wpadłam na to już po napisaniu posta, że przecież resztę można powycierać :D Normalnie nie używam zmywacza przy stemplowaniu (mój stempel słabiej wtedy odbija), więc stąd ta uwaga - ale dzięki, następnym razem po prostu zmyję nadmiar :D

      Usuń