sobota, 21 lutego 2015

MOJA LAKIEROWA KOLEKCJA 2015

Witajcie!
Mówi się, że nie powinno się chwalić dnia przed zachodem słońca - popieram. Ostatnio pisałam, że już-już wracam do regularnego blogowania, że rozpędziłam się z postami, a tu ledwie ogarnęłam rzeczywistość i okazało się, że znów zniknęłam z bloga na trzy tygodnie. Zrzućmy to na karb sesji i innych życiowych zawirowań ;-)
Chciałabym, ale nie mogę Wam obiecać, że będzie lepiej, bo ostatni tydzień przyniósł duże (ale bardzo pozytywne) zmiany, które trochę przewartościowały mi internetowe priorytety. Będę online tak jak dotąd, ale głównie na youtube ;-)

A propos youtube - czytałam tu i ówdzie, że część osób czytających nie ma pojęcia o tym, że nagrywam. Dlatego dziś post w konwencji innej niż zwykle, bo na prezentację tytułowej lakierowej kolekcji zapraszam Was na mój kanał właśnie - bezpośredni link do kanału tutaj, a film o moich lakierach znajdziecie również poniżej.



Mam nadzieję, że taka forma prezentacji przypadła Wam do gustu ;-)

Dajcie znać w komentarzach, czy chcecie, żebym co jakiś czas wrzucała na bloga post z informacją o nowych filmach - może raz w miesiącu podsumowanie tego, co pojawiło się w tym okresie na kanale? Wydaje mi się, że w ten sposób nikogo nie zanudzę ciągłymi wpisami na ten temat, a osoby zainteresowane będą mogły 'nadrobić zaległości', ale oczywiście ostateczną ocenę takiego rozwiązania pozostawiam Wam ;-)

17 komentarzy:

  1. Obejrzałam i pomyślałam: ooo wcale nie mam tak dużo lakierów do paznokci... hmmm może mogę sobie zrobić małe zamówienie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuj się rozgrzeszona z każdych zakupionych ilości :D

      Usuń
  2. Jak Ty to fajnie zrobiłaś:) U mnie chyba by wieki zeszło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja właśnie myślałam, że wyjdzie z tego tasiemiec, dlatego ograniczyłam się do nazw/numerów - widziałam filmy, gdzie laski o dwudziestu buteleczkach mówiły 15 minut... :D

      Usuń
  3. Ja też mam sporo lakierów w zasadzie najwięcej chyba glitterów, swojego czasu miałam bzika na ich punkcie i do dziś świecidełek nie moge sobie odmówić. Podobnie rzecz ma się do lakierów z heksami. W sumie moja kolekcja liczy około 200 lakierów. Od kilku miesięcy powstrzymuję się przed kupnem nowych sztuk. Nie mam ani jednej buteleczi Opi ale myślę, że kiedyś to zmienię :). Choćby dla przetestowania. Najczęsciej jednak sięgam po lakiery Golden Rose. Trzeba przyznać, że są dobrej jakości przy niewielkiej cenie. Fajny filmik. Też chciałam założyć swój kanał ale wciąż nie umiem się przełamać, no i sprzęt mam nie za dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kiedyś dużo więcej brokatów, ale i tak jak przychodzi co do czego, to sięgam po sprawdzone kremy :)
      OPI polecam, drogie, ale u mnie każdy jeden się spisuje na medal :)

      Usuń
  4. jestem za wrzucaniem info o filmach tutaj na blogu :)
    lecę obejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja :D filmik jest świetny i bardzo miło sie Ciebie słucha ;) daje suba i czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, więcej na pewno wkrótce - staram się publikować co weekend :)

      Usuń
  6. dobrze tak sobie pooglądać takie duże kolekcje - czuję się jakoś raźniej wiedząc, że nie jestem jedyną "wariatką" z taką ilością lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zawsze pocieszam, że inni mają więcej :D Poza tym, to nie taka zła mania - przecież wszystkie lakiery mają u mnie dobrze :D

      Usuń
  7. O kurde, mam więcej xD trochę mi głupio jak czasem myślę o moich lakierach, ale z drugiej strony - czuję się z nimi jak kolekcjoner - łowca skarbów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przy B. czuję się zupełnie rozgrzeszona, ona się zbliża do tysiaka :D

      Usuń
  8. Bardzo lubię oglądać Twoje filmiki i myślę, że pomysł z podsumowaniem miesiąca jest świetnym rozwiązaniem:)

    OdpowiedzUsuń