niedziela, 1 marca 2015

CAT VLOGUJE | LUTY 2015

Witajcie!

W ostatnim poście wspomniałam o tym, że chciałabym pod koniec miesiąca wrzucać Wam takie krótkie podsumowanie tego, co pojawiło się na moim kanale - wyraziłyście aprobatę dla takiego pomysłu (a kto nie wyraził, zostaje przegłosowany :D).

W związku z tym dzisiaj zapraszam na przegląd filmów, które pojawiły się w lutym:


Na początku miesiąca walczyłam jeszcze z sesją, więc postanowiłam wykorzystać okazję i pokazać Wam jak szykuję się na egzamin - pakiet Get Ready With Cat obejmuje pobudkę z Danem i Philem, śniadanie z Ewą - Red Lipstick Monster, makijaż i coś na kształtu 'stroju dnia'.


Drugi weekend lutego upłynął pod znakiem koncertu Eda Sheerana - magia w czystej postaci! ♥ Przy okazji dowiedziałam się też, jak ogrzać stopy herbatą, jak przechytrzyć żyrafę i że w Warszawie jest/może być całkiem fajnie.


Nie, nie, naprawdę nie mam dużo lakierów... Przekonacie się, oglądając Moją Lakierową Kolekcję!


A w zupełnie nowym vlogu, który na kanale pojawił się wczoraj, ulubieńcy lutego - lakier Orly, Manekin, koncert, Lemon, Agnieszka Chylińska, Ryan Keen i duet Peter & Jacob. A o co chodzi? Po prostu obejrzyjcie ;-)

Poza tym, wczoraj stała się rzecz przemiła - tysiąc subskrybentów to niby niewiele, ale jednocześnie o tysiąc więcej, niż bym się kiedykolwiek spodziewała! Dziękuję! ♥

Cztery tygodnie, cztery filmy - dobry bilans, nie? Które filmy widzieliście, które jeszcze musicie nadrobić? ;-)

8 komentarzy:

  1. widziałam wszystkie! niektóre po kilka razy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja, nie chwaląc się, też widziałam wszystkie :D i jestem zszokowana - bo tych lakierów, to naprawdę mało jest :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już lecą do mnie nowe :D
      Kolejna wierna widzka - nawet dwie! Buziaki wysyłam! <3

      Usuń
  3. Lecę oglądać ostatni filmik, bo tego nie widziałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jutro nadrobię ulubieńców, bo nie miałam czasu</3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybaczam :D Od razu masz do obejrzenia MPR :D

    OdpowiedzUsuń