piątek, 1 maja 2015

PAZNOKCIE | ORNAMENTAL IN NUDE

Witajcie!

W ostatni weekend przyszło mi wybrać się na półmetek, czyli imprezę w połowie studiów (swoją drogą, nie mam pojęcia co mieliśmy świętować, ale świętowaliśmy :D) i jak to zwykle bywa - do ostatniej chwili nie miałam pojęcia, jak się ubrać, już nawet nie mówiąc o tym, że co do paznokci nie miałam żadnej wizji.



W końcu zdecydowałam się na czarną sukienkę z koronką i cieliste dodatki, więc by utrzymać paznokcie w podobnym klimacie wykorzystałam ulubiony lakier nude - OPI My Very First Knockwurst i przyozdobiłam go ornamentowymi wzorami z PRZEPIĘKNEJ płytki VL-4, pożyczonej od Ani. Już miałam zamiar kupić ją dla siebie, ale po krótkim, googlowym researchu okazało się, że płytka dostępna jest na Aliexpress, za (zawrotną) cenę 16$ - będę musiała się więc nacieszyć nią, zanim oddam ją Ani ;-)



Miejcie proszę na uwadze, że zdjęcia robiłam w 5 dniu noszenia tego zdobienia, stąd odrost i lekko starte końcówki paznokci - nie oszczędzałam ich przez ten czas. Trwałość oczywiście jest zasługą topu InstaDri z Sally Hansen, którym zawsze pokrywam gotowe paznokcie - koleżanka, której również malowałam paznokcie przed półmetkiem, też ma je do tej pory ;-)

Jak Wam się podobają takie ornamentowe wzory?
Jeśli macie ochotę sprawdzić, czy paznokcie pasowały do całości stylizacji, zapraszam jutro w południe na mój kanał na youtube - będzie Get Ready With Me ;-)

27 komentarzy:

  1. 2 płytki za 16, czyli jedna za 8 dolarów :) klasyczne mani, piękne i pasuje do prawie wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie zrozumiałam tego zapisu na stronie - dostałabym dwie takie same płytki? Dziwne, dziwne...
      Mi się w ogóle tak strasznie podobają te wzory ornamentowe... *-*

      Usuń
  2. Piękne<3 Jak przyjadę kiedyś do Ciebie zrobisz takie cudo?? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. totalnie zajebiste!!! akurat w sierpniu mam wesele, może zrobię sobie coś takiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będą pasować na wesele! :)

      Usuń
  4. Ewuś jakie to boskie! zrobisz mi takie ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasyka.. Nude + czarny ornament to połączenie idealne.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne! Ale masz rację, cena tych płytek to przesada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MatMaja donosi, że to cena za dwie (chociaż przy produkcie jest cena 16$), więc jeszcze nie tak źle. Chociaż i tak raczej odpuszczę sobie zakup : )

      Usuń
  7. Piękne! Stylowe, eleganckie, prawdziwe cacuszko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie wyglądają, nie widać, że mają 5 dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I trzymały mi się tak do dzisiaj, do zmycia, czyli bite 9 dni! :D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Prawda? :) Ta płytka ma w ogóle same takie piękne wzory!

      Usuń
  10. Przepiękny mani. Szalenie mi się podoba. Zazwyczaj nie lubię ozdób na paznokciach, wolę jednolity kolor, ale takie ozdoby mogłabym mieć.

    OdpowiedzUsuń