poniedziałek, 15 czerwca 2015

B. LOVES PLATES | B. A DARK KNIGHT, B. A SNOW WHITE - STAMPING POLISH

Witajcie!

Wszystkie dziewczyny, które kiedykolwiek próbowały stemplować, na pewno znają problem znalezienia właściwych lakierów do stemplowania. Czarny nie jest aż takim wyzwaniem, ale biały? Biały lakier do stempli to coś, co naprawdę trudno znaleźć. Owszem, mamy słynne Mundziaki, ale co powiecie na idealny, biały lakier... polskiej marki?


Ania, właścicielka B. Loves Plates, po raz kolejny stawiła czoła wyzwaniu i wyszła na przeciw oczekiwaniom stemplujących paznokciomaniaczek, tworząc dwa lakiery do stempli: czarny BLP01 B. a Dark Knight oraz biały BLP02 B. a Snow White. Historię powstania lakierów i ich nazw znajdziecie na blogu Ani, także tam Was odsyłam, a u mnie dzisiaj prezentacja - jeszcze ciepłych, bo dopiero odebranych od listonosza - lakierów.


Buteleczki lakierów wymiarami przypominają te od Colour Alike; mają 8 ml pojemności, matowe zakrętki z numerem i nazwą, a na butelce znajdują się: tylna naklejka i logo. Pędzelki są sprężyste, dość wąskie i dobrze leżą w dłoni. Najważniejsza w stemplowych lakierach jest ich konsystencja i pigmentacja - ta pierwsza jest nieco bardziej gęsta, niż klasycznych kremowych lakierów, przypomina mi tę z Golden Rose Rich Colour, pigmentacja natomiast... Powala. Ale to zobaczycie za chwilę, w teście.

Warunki testu:
- każdy lakier został przetestowany na 4 wzornikach, pomalowanych wcześniej różnymi kolorami; biały lakier odbijałam na: Miss Sporty 470 (zielony), Essence Black is Back (czarny), OPI Dim Sum Plum (ciepły fiolet), Golden Rose 39 (fiolet/bordo); czarny lakier odbijałam na: Manhattan 55K (róż), Barry M Prickly Pear (lila), Bell Air Flow (szary), Wibo 318 (zielony).
- do stempli używałam 4 różnych płytek, różnych producentów: fale ze 'słoneczkami' są z płytki VL-4, napisy z płytki MoYou London, hawajskie kwiaty z B. Loves Plates B.02. flower power, a drobne kwiatki z płytki Born Pretty Store BP-20.
- używałam tego samego stempla (dużego z BLP), tej samej zdrapki, tej samej techniki stemplowania.
- niedociągnięcia wynikają z braku moich umiejętności w zakresie stemplowania na wzornikach ;-)


B. a Snow White odbija się idealnie, nawet przy drobnych wzorach. Lakier jest odrobinę bledszy, gdy wzór ma dużą powierzchnię (hawajskie kwiaty) - może to być też wynikiem starcia zbyt dużej ilości lakieru przez zdrapkę. Minimalne niedociągnięcia w stemplowym napisie wynikają z nierówności płytki, ten sam problem z pustymi punktami pojawia się przy czarnym lakierze i lakierach innych marek. Na wzorniku/paznokciu lakier jest matowy.


B. a Dark Knight  odbija się wzorowo. Nawet przy wzorach o dużej powierzchni żłobienia nie traci na pigmentacji, na powierzchni paznokcia/wzornika lakier jest matowy. Nie muszę chyba mówić, że jestem zachwycona ;-)

Poniżej porównanie wszystkich wzorników - jak same widzicie, nie ma się do czego przyczepić. Kilka tygodni pracy i oczekiwań opłaciło się - lakiery, które pojawiły się w ofercie B. Loves Plates są stworzone z pasji, a więc naprawdę dopracowane. Relacja ceny do jakość jest jak najbardziej właściwa - za buteleczkę zapłacicie 15,90 zł (lakiery dostępne na allegro: biały, czarny), a starczy Wam ona na naprawdę wiele idealnie odbitych wzorów. 







Mam nadzieję, że moja prezentacja pozwoliła Wam zachwycić się lakierami BLP tak jak ja i już pędzicie je kupić! ;-) Przy okazji zwróćcie uwagę na poprawioną wersję holo top coatu, który już na stałe wchodzi do oferty B. Loves Plates!

Dzisiejszy post piszę bardzo spontanicznie - bo chciałam jak najszybciej pokazać Wam nowe produkty, ale zajrzyjcie też do wczorajszego postu o lakierze od Orly - przeniesiecie się do niego po kliknięciu w zdjęcie!

http://ecattiem.blogspot.com/2015/06/paznokcie-gold-on-edge.html

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mówisz, że trzeba zrobić z nich całe zdobienie? :D

      Usuń
  2. Tak się cieszę że zamówiłam:) Bo na Konady z Allegro czekam już 3 miesiąc i ani pieniędzy ani lakierów. I od 7 dni próbuje zamówić Mundo na Nailland i nie przechodzi. Nie mam szczęśćia. Więc dobrze że te przyjdą na czasie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, nie ma sensu ściągać z daleka, jakichś cudów uskuteczniać, skoro mamy tak blisko takie dobra! : D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. To prawda, warto się nimi zainteresować :)

      Usuń
  4. Super sprawa! Pigmentacja jak trzeba! Na biel się pewnie skuszę, za jakiś czas, jak pojawią się recenzje z informacją, jak się sprawuje po miesiącu/dwóch. Do tej pory ulubione biele do stempli gęstniały po pewnym czasie bardzo szybko i zasychały na płytkach tak, że nie dawało się pobrać na stempel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że o działaniu po miesiącu, dwóch może najwięcej powiedzieć w tej chwili Ania, bo najdłużej ma te lakiery. Ja za jakiś czas też pewnie dam znać, jak się sprawdzają :)

      Usuń
  5. Super, że w ofercie BLP pojawiają się coraz to nowsze produkty. A z lakierami do stemplowania zawsze był problem. Jak tylko powykańczam moje z essence to już wiem co będzie następne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam czasem wrażenie, że Ani się nigdy nie skończą pomysły - znam jej plany na przyszłość i powiem, że jest na co czekać! :)

      Usuń
  6. Wyglądają super.. Moje dziś do mnie dotarły, jeszcze nie testowałam, ale chyba zaraz sobie strzelę testowy mani choć jednym z nich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie mogłam powstrzymać - wczoraj co prawda zrobiłam paznokcie, więc już nie chciałam zmywać, ale miałam akurat pomalowane wzorniki :D

      Usuń
  7. Naprawdę pigmentacja jest rewelacyjna:) Widać, że lakiery opracowała osoba, która zna się na rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, to duży plus wszystkich produktów - są naprawdę dopracowane :)

      Usuń
  8. Muszę w końcu zacząć zabawę ze stemplami :( Ale tego jest tyle, że nie wiem co kupić na początek bo się czuję przytłoczona! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początek na pewno dobry stempel, jakąś płytkę i lakier - zamiast zdrapki można używać karty w stylu kredytowej. Najważniejszy jest stempel : )

      Usuń
  9. Pięknie to wygląda, być może kiedyś się skuszę, a chwilowo działam z tym, co mam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wystarcza na Twoje potrzeby, to fajnie - ja jednak mam bzika na punkcie perfekcji, jak już odbijam, to chcę, żeby było idealne, a do tej pory lakiery mi tego nie dawały :D

      Usuń
  10. Mam ten biały i nie mogę go pobrać stempem z żadnej płytki :c
    Mam stempel JUMBO i taki niby kand i płytkę b.loves plates i kilkadziesiąt z bundle monster.

    OdpowiedzUsuń