niedziela, 28 czerwca 2015

PAZNOKCIE | DAISIES IN MINT

Witajcie!

Kwiatki, bratki i stokrotki... No tak, ostatnio były bratki  na szczęście, kwiatki też się całkiem często na moich paznokciach przewijają, więc czas na stokrotki. Kiedy zobaczyłam prosty, stokrotkowy wzór na płytce VL-4 (kto by się domyślił, prawda? :D), od razu wiedziałam, jakie zdobienie ma z nim powstać. 


Oczywiście wiedziałam, że to mają być białe stemple. Złapałam za biały lakier BLP B. a Snow White, ale przy stemplowaniu okazało się, że przez to, że stemple rozłożone są na dużej powierzchni i są płytkie, niewiele lakieru zostawało we wzorze, więc przy odbiciu kolor wychodzi blado. Na paznokciach jest bardziej intensywny i widoczny, niż na zdjęciach, zresztą - mięta tak samo.

Środki i kropeczki to mój ukochany złoty lakier, Essence A Piece Of Forever, a tło to lakier o którym Wam ostatnio wspominałam - miętowy Eveline Color Edition 915. Jest ciut bardziej zielony, niż 'idealna mięta' w rozumieniu paznokciomaniaczki, ale jednocześnie bliższy właściwej mięcie, która przecież jest zielona. Lakier jest dość gęsty, ale nie sprawia problemów przy aplikacji; kryje przy dwóch warstwach, wysycha szybko i na połysk. Polubiłam lakiery z tej serii ;-)


Prosty manicure i krótki post - wracam do przygotowań do ostatniego egzaminu (czyli scrollowania internetów :D). Jak podobają Wam się takie stokrotki? :)

21 komentarzy:

  1. Ten wzór wygląda świetnie na tej miętce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się właśnie wydawało, że będzie się ładnie komponować : )

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Świetnie zgrywa się z koralem, który mam na stopach : D

      Usuń
  3. Piękny mani! Bardzo lubię lakiery z tej serii Eveline, mam dwa... ale ochota jest na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też się przejdę po więcej : D

      Usuń
  4. Dobrą robotę robią te złote kropeczki- ja często główkuje jakby tu coś dodać do wzoru, ale żeby nie było za dużo napaćkane. Super kompozycja, bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję : ) Kropeczki się zawsze sprawdzają, to świetny wypełniacz przestrzeni :D

      Usuń
  5. Rozkwitające pazurki :)) piękne *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wyglądają :) powodzenia na egzaminie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje pierwsze skojarzenie - perfumy disy od MJ :)
    Cudne te kwiatki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrywasz wirtualnego buziaka - tym były inspirowane! :D

      Usuń
  8. Piękne! Ta mięta jaka idealna! Niestety jak ostatnio napadlam na szafę eveline to tego koloru nie mieli ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmanie mają na szczęście często dostawy, także pewnie na nią szybko trafisz : )

      Usuń
  9. Cudowny kolor, zdobienie niestety nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń