poniedziałek, 1 czerwca 2015

PAZNOKCIE | NEON CATS

Witajcie!

Ostatnio, przy okazji małego sneak peaku kolekcji Adrenaline Rush od Orly, wspominałam Wam, że pokażę też te lakiery w odrębnych postach - każdemu z nich należy się chwila chwały ;-)


Dziś zaczynam tę prezentację od lakieru, który był moim zdecydowanym pewniakiem, gdy tylko zobaczyłam pierwsze zdjęcia kolekcji. Bądźmy szczerzy - pudrowe róże są świetne, ale na wiosnę czy jakieś okazje, jak na przykład ślub. Latem przychodzi pora na neonowy power - a nic dla mnie nie krzyczy 'lato!' tak bardzo, jak intensywny róż. W kolekcji Adrenaline Rush znalazł się piękny odcień neonowego, chłodnego różu - Risky Behavior. Początkowo wydał mi się podobny do Beach Cruiser tej samej marki, ale po zestawieniu ich ze sobą okazało się, że Risky Behavior jest chłodniejszy, bardziej podszyty fioletem. Nie wiem, jak Orly to robi, ale nie tworzą nigdy identycznych lakierów - maniaczki wiedzą, jaką różnicę robi pół tonu w te czy we wte. ;-)


Nie dość, że kolor to istna petarda (uwierzcie, zdjęcia nie oddają jego intensywności - aparat szalał!), to jeszcze krycie tego lakieru to istne marzenie. Jedna warstwa. Powtarzam - jedna warstwa, bez białej bazy! Ja się dopatrzyłam malutkich niedociągnięć, wynikających z trzęsących się rąk, więc dołożyłam drugą, cieniutką, ale można się obejść bez tego. 
Risky Behavior ma gęstszą konsystencję niż inne lakiery tej marki, ale nie wpływa to na obniżenie komfortu malowania. Sprężysty pędzelek pozwala rozprowadzić lakier dokładnie, bez zalewania skórek. Wysycha szybko, do matu/satyny, więc jest idealną bazą pod zdobienia - ja na koniec jak zwykle dodałam warstwę Insta Dri.



Neonowy róż to jeden z pierwszych odcieni jakim zaczynałam malować paznokcie (jeszcze w czasach, kiedy nie bardzo było co malować), więc żeby zrobić to zdobienie jeszcze bardziej 'moim' dodałam stemplowy wzór sfiksowanych kotków z płytki VL-4, dostępnej na Aliexpress. Z każdym kolejnym jej użyciem mam coraz większą ochotę na jej zakup - z żadnej płytki, którą mam, nie korzystam tak często, jak z tej!

Jak Wam się podoba przyozdobiony kotami Risky Behavior? Który kolor mam pokazać jako następny - On The Edge, wibrujący granat czy Push The Limit, elektryzujący koral/pomarańcz? ;-)

20 komentarzy:

  1. Lakier jest cudny!! Tylko czekam żeby pomalować nim swoje pazurki :) zdobienie super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Ja się zachwycam Twoim na Push The Limit! *-*

      Usuń
  2. bajka! jeszcze te koteczko, oooh♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny żywy kolor. Idealny na lato. A kotki super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie neony są świetne na lato, a cała kolekcja właśnie w nie obfituje : ))

      Usuń
  4. Ale szał! Te kotki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie słodkie, kochane kociaki. Nie przepadam za zdobieniami, ale takie kociaki mogłabym nosić na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to już naprawdę muszą być fajne, skoro Ci się podobają : )

      Usuń
  6. O matko, jakie cudowne! Ten róż w połączeniu z kotami naprawdę mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zarówno kolor jak i koty wymiatają! =]

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakier fajny, ale mnie zdecydowanie zachwycił wzór w koty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czadowy kolor i fajnie wygląda połączony z czarnym!

    OdpowiedzUsuń