sobota, 25 lipca 2015

B. LOVES PLATES & PAZNOKCIE | LEAVES OF HAPPINESS

Witajcie!

Jak zwykle przy prezentacji nowej płytki mam problem z dopasowaniem postu do określonej kategorii, więc przyjmijmy, że dziś taka mieszana klasyfikacja ;-) Wszystko dlatego, że chcę Wam pokazać zarówno nową płytkę marki B. Loves Plates, jak i pierwsze zdobienie z jej użyciem. 
Samą płytkę, jak i zresztą inne nowości marki, pokazywałam w haulu, także jeśli jeszcze nie widzieliście, to zapraszam, w ramach urozmaicenia ;-)


Przechodząc już do samego meritum. B. Loves Plates przeszło ostatnio spore zmiany wizerunkowe - mam nadzieję, że obecny design pozostanie na stałe. Tył płytek nadal zdobi naklejka, ale już z nowym logo i czcionką, która zresztą powtarza się na przodzie płytki i na innych elementach wizerunkowych marki. Poza tym, firmowy team się powiększa - do ekipy dołączyła Iza ♥ , którą miałam przyjemność poznać na... parapetówce-urodzinówce! Zmiana siedziby i pierwsze urodziny firmy były idealną okazją do spotkania się z wszystkimi, którzy mieli coś wspólnego z tęczowym sukcesem : )
Oczywiście wśród rzeczy, nad którymi pracowała ostatnio Ania, nie zabrakło nowych produktów - ostatnio pokazywałam Wam lakiery do steplowania (biały i czarny), ale to nie wszystko. Mała fuzja z Colorowo przyniosła efekt w postaci sześciu kolorowych lakierów do stempli, a poza tym w ofercie pojawiły się też stemple rozmiarem podobne do tych z Creative Shop i takie zupełnie ogromne, a także... nowa płytka!


B.04 leaves of happiness to płytka o standardowych dla marki wymiarach 9,5x14,5 cm, mieszcząca 21 całopaznokciowych wzorów o wymiarach 1,6cm / 1,7cm x 2,0cm / 2,1cm. Wymiary są odpowiednie również na długie paznokcie, co zawsze było zmorą przy całopaznokciowych stemplach. 
Wszystkie wzory łączy oczywiście motyw liści - na płytce znajdują się zarówno komiksowe ich ujęcia, jak i wzory jakby spod mikroskopu. Przy innych niż klasyczne, zielone, połączeniach kolorystycznych może wcale nie być widoczne, że to liście - zresztą, zobaczycie to w dzisiejszym zdobieniu.
Mimo naprawdę mnóstwa drobniutkich elementów, wszystkie wzory odbijają się jak marzenie - małe niedociągnięcia w poniższych próbkach wynikają z użycia dość starego lakieru i nauki obsługi nowego stempla - wzory odbijałam lakierem Wibo i stemplem BLP Jumbo.


Na skanie ostatni rząd jest umieszczony odwrotnie (nie zwróciłam uwagi przy odbijaniu, tak się spieszyłam :D), ale dokładnie widać, że wzory odbijają się świetnie, nawet przy takich detalach.

Do wykonania dzisiejszego zdobienia wybrałam wzór, który wpadł mi w oko, gdy tylko zobaczyłam pierwsze pomysły na wzory, na długo przed tym, jak płytka faktycznie powstała - pierwszy z prawej w pierwszym rzędzie. Czy tylko u mnie budzi skojarzenia z włosami? ;-)
Bazą do stemplowania jest dość przypadkowo odbita gąbeczką mieszanka lakierów Orly. Użyłam Key Lime Twist, Push The Limit, Risky Behavior, Skinny Dip i On The Edge, by stworzyć neonowo-tęczową mozaikę. Wzór z płytki odbijałam lakierem BLP B. A Dark Knight.




I co, widać, że to liściasty wzór? ;-) Dajcie znać, jak podoba się Wam nowa płytka - znalazłybyście dla niej zastosowanie? ;-)

20 komentarzy:

  1. Świetny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne odcienie! Świetne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja skojarzenia są dalekie od liści, ale generalnie całość ładnie się prezentuje;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to się cieszę : D No i fajnie, że nie tylko ja widzę coś innego, niż liście!

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się ten wzór, który prezentujesz na paznokciach, aczkolwiek mi przypomina pawie pióro;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w odpowiednich kolorach spokojnie można byłoby zrobić pawie piórka z tego wzoru : )

      Usuń
  5. wow, cudownie wygląda na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam płytki B. Są doskonałe jakościowo i takie oryginalne.. Co do użytego przez Ciebie wzoru, to jest to również jeden z moich ulubieńców.. Bardzo optowałam by znalazł się na płytce, uważam, że jest cudny. Cała płytka z resztą jest świetna..

    Ps. Mani piękny.. Bardzo lubię takie kolorowe bazy z czarnym stemplem.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w sumie jedyne płytki po które sięgam z pewnością, że będę zadowolona :)
      O, to już wiem, komu dziękować za ten wzór! ♥

      Jak go zrobiłam, to tak właśnie pomyślałam, że jest taki w Twoim stylu! : )

      Usuń
  7. O matko, ta płytka jest piękna, ostatnio mam strasznego hopla na punkcie takich roślinnych motywów, w szczególności liści palmy <3 CUDOWNA <3 już wiem od czego w końcu zacznę przygodę ze stemplowaniem, dziękujęęę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zacząć od BLP, na pewno nie będziesz zawiedziona! : )

      Usuń
  8. Śliczna płytka. A tło pod stempelek świetne. Niebanalny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nawet nie udałoby mi się go dokładnie odtworzyć - jest na tyle unikatowy : )

      Usuń
  9. wow, śliczne zdobienie! uwielbiam takie urozmaicone tło pod stemplem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki : )) Mi się takie tło coraz bardziej podoba : )

      Usuń