środa, 29 lipca 2015

PAZNOKCIE | HOLA, HAWAII

Witajcie!

Tropikalne paznokcie chodziły za mną już od dawna, zresztą podobnie jak kolejny gradient. Cały czas zapominam, jak ciężko jest po nim doczyścić skórki wokół paznokci. ;-) Postanowiłam połączyć te dwie zachcianki i tym sposobem przez chwilę miałam na paznokciach Hawaje!



Gradient stworzyłam przy użyciu dwóch lakierów Orly - Key Lime Twist i Skinny Dip, które dzięki gąbce połączyły się w środku, tworząc trzeci odcień, miętowo-zielony. 
Później pozostało mi już tylko stemplowanie - wykorzystałam hawajskie kwiaty (hibiskusy?) z płytki B. Loves Plates 02 flower power i biały lakier tej samej marki, BLP 02 B. a Snow White. Początkowo trochę żałowałam, że nie wybrałam czarnego lakieru do odbicia wzoru, ale po ozdobieniu wszystkich paznokci doszłam do wniosku, że taki delikatny stempel wygląda wcale nie najgorzej ;-)


Paznokcie robiłam dzień przed nagrywaniem nowego filmu, więc do vloga postanowiłam przygotować pasujący makijaż - możecie obejrzeć przy okazji moich ulubieńców lipca i dać znać, czy wszystko się zgrywa ;-)


Na koniec oczywiście pytanie do Was - co sądzicie? Akceptujecie takie tropiki? ;-)

25 komentarzy:

  1. Fajnie to wygląda, ale w sumie nie wiem, czy nie wolałabym po prostu paznokci w tym pięknym, niebieskim kolorze;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała niedługo sprawdzić, jak ten lakier wygląda solo - mam go od dawna, ale używałam do tego gradientu pierwszy raz : D

      Usuń
  2. Podobają mi się takie pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nie lubię niebieskiego i zielonego, to te pazurki kupuję w całości :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to się bardzo cieszę : D Ja za niebieskimi paznokciami też jakoś nie przepadam, ale te mi się wyjątkowo podobają : )

      Usuń
  4. Ew. Twoje paznokcie zawsze miazdza 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz być skromna :) naprawdę wyglądają świetnie :) I pomyśleć że to naturalna płytka :)

      Usuń
  5. Piękny mani :) Wygląda na czasochłonny. Dobrze, że jednak zostałaś przy białym kolorze do stempli :)
    A filmik jak zwykle obejrzałam z zainteresowaniem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie jego wykonanie nie zajęło mi długo, jakąś godzinkę : )
      Cieszę się! : D

      Usuń
  6. Genialne! Wakacyjne i egzotyczne :)
    Ja całkiem niedawno tez nosiłam tropiki i hawajskie kwiaty, świetny motyw na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba oprócz marynarskich klimatów najpopularniejszy motyw na tę porę roku : )

      Usuń
  7. ale wakacyjnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam motyw hibiskusów, a w takiej kolorystyce to już w ogóle! genialny gradient :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne!! Sam gradient jest przepiękny :) Ja używam gumowej bazy z miss sporty i jest trochę łatwiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jej używam, ale mam bardzo zniszczone skórki, więc lakier wpływa pod nie i ciężko to potem domyć :<

      Usuń
  10. Świetnie wyszedł CI gradient. Idealnie dobrane kolorki :) A białe stemple dają efekt delikatności, więc wg mnie pasują tu idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Duet idealny, stemple wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdobienie - takie tropikalne kwiaty są idealne na wakacyjne zdobienia ;-) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń