piątek, 14 sierpnia 2015

PAZNOKCIE | BACK TO SCHOOL

Witajcie!

Dzisiaj troszkę może powiać grozą, zwłaszcza jeśli należycie do tej grupy pechowców, która za dwa tygodnie wraca do szkoły; jeśli natomiast już skończyliście ten etap edukacji, to ze spokojem możecie czytać dalej ;-)


Zrobienie szkolnych paznokci chodziło za mną już w zeszłym roku, ale jakoś pomysł nie przeszedł na poziom realizacji, więc w tym roku już nie mogłam sobie odpuścić. W dodatku postanowiłam zrobić je z odpowiednim wyprzedzeniem, żebyście w razie czego mogli je odwzorować czy się zainspirować ;-)

Tym razem nie będzie listy użytych lakierów, bo zdecydowałam się zrobić to troszkę inaczej - w formie video 'tutorialu'. Cała konstrukcja aparat+statyw+lakiery nieco popsuła mi światło, ale mam nadzieję, że będziecie w stanie zobaczyć, co robię; już po skończeniu malowania doszłam do wniosku, że te cyfry na 'linijce' mogłam pominąć albo zrobić jakoś inaczej, bo zrobiły się nieczytelne, no ale cóż poradzić - matma nigdy nie była moim ulubionym przedmiotem ;-)


Akceptujecie taką formę umilania sobie nadchodzącego września? ;-)

14 komentarzy:

  1. Jezusie jak cudownie! <3
    Ja przy następnym spotkaniu poproszę o kurs stemplowania i malowania takich cudowności! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dooobrze, pewnie 💗 Oglądałam wczoraj nasze filmy, cholera, przyjedź bo tęsknię! : *

      Usuń
  2. świetne pomysły! całość wygląda uroczo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję : ) Jakby tylko szkoła była taka urocza... :D

      Usuń
  3. ale śliczne :)

    http://andzelika-rosenberger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna forma filmiku, tylko,taka drobna uwaga, następnym razem filmu paznokcie bardziej z bliska, będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Chciałabym, ale już mam maksymalnie nisko aparat - przybliżenie w programie wywołałoby utratę jakości :(

      Usuń
  5. Ekstra, moim uczennicom na pewno by się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń