niedziela, 2 sierpnia 2015

PAZNOKCIE | HEY, SAILOR!

Witajcie!

Udało mi się w końcu uwolnić od nałogowego używania płytek BLP, ale tylko po to, żeby przypomnieć sobie o kilku płytkach, które chciałam Wam pokazać, a które na swoją kolej czekają... Od zimy. Ale co ja poradzę, że kwiaty i marynarskie motywy nijak nie pasowały mi do śniegu? ;-) 

Zaczynamy od płytki z Born Pretty Store o numerze BP-33. To jedna z okrągłych płytek o standardowej średnicy 5,5 cm. Mieści 3 duże wzory i 6 małych; wszystkie łączy oczywiście motyw marynarski: mamy kotwice, mewy, kapitana, statki, kompas, rozgwiazdę i ster. 


Kiedy zobaczyłam płytkę jeszcze na stronie Born Pretty Store byłam pod wrażeniem - wzory wydawały mi się dość oryginalne. Po tym, jak obejrzałam płytkę w rzeczywistości, zauważyłam, że motywy mają dużo detali, są wyraźne, ale głębokość ich żłobienia wzbudziła moje wątpliwości - obawiałam się, że niewiele lakieru będzie zostawać we wzorze, co przełoży się na intensywność stempla na paznokciu.
Nie pomyliłam się - o ile jeszcze przy użyciu czarnego lakieru nie jest to bardzo widoczne, to już użycie białego czy innego lakieru do stemplowania sprawia, że wzory wydają się delikatnie wyblakłe. Do tego niestety nie wszystkie odbijają się idealnie - kompasu, który wpadł mi w oko od razu, praktycznie nie sposób przenieść w całości na paznokieć (a przynajmniej ja tego nie potrafię).

Mimo to oczywiście nie mogłam odpuścić sobie zrobienia mani z wykorzystaniem tej płytki, zwłaszcza że właśnie zaczynamy drugi miesiąc wakacji. ;-) Do jego wykonania użyłam: granatowego lakieru Golden Rose Rich Color 16, białego lakieru Golden Rose Rich Color 76 i czerwonego lakieru Colour Alike Bałucka Panienka. Stempli, do których użyłam złotego Essence A Piece of Forever, nie odbijałam bezpośrednio na paznokciu - chciałam dobrze wcelować (co na paznokciu serdecznym i tak mi nie wyszło...), więc zrobiłam stemplowe naklejki.
Przydała się również tasiemka i złote ćwieki - te akurat pochodzą z zestawu Wibo.


Mimo małych problemów, jakie miałam z płytką, jestem z niej zadowolona - wierzę, że te niedogodności można jakoś obejść i wykorzystać jej potencjał. Jeśli macie ochotę na marynarskie stemplowanie, to płytkę BP-33 znajdziecie tutaj - aktualnie kosztuje 2.99$, przesyłka nierejestrowana jest darmowa, a z moim kodem EWX31 dostaniecie 10% zniżki. ;-)


Co powiecie na takie ujęcie marynarskiego tematu? ;-)

32 komentarze:

  1. Piękne wzory, bardzo lubię marynarski motyw na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zasadzie nigdy nie byłam jego wielką fanką, ale na lato czasem sobie pozwalam : )

      Usuń
  2. super wzory, też myślę o zakupie tych płytek :)
    http://andzelika-rosenberger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, łatwo się ich używa : )

      Usuń
  3. Ale super. Ta kotwica na serdecznym wygląda świetnie. Na płytce zupełnie nie zwróciłam na nią uwagi. Jakby jej tam nie było :p A płytkę mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak miałam z rozgwiazdą, w pierwszej chwili w ogóle jej nie widziałam : D

      Usuń
  4. Wow, zazdroszczę talentu ;)

    www.juiloy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to kwestia praktyki, nie talentu ;-) Zaczynałam od zera!

      Usuń
  5. Świetny marynarski mix Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieśmiertelny motyw ! :) Świetnie wyszło.. Ja tam żadnych niedociągnięć nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurde, ten kapitański wzór jest super:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna ta płytka w ogóle, nie? : D

      Usuń
  8. Wzory stemplowe są ok, ale tasiemkowe paseczki na środkowym podobają mi się do wypęku! Chcę takie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maluj śmiało, przecież dobrze wiesz, jak : D Ja sobie je na pewno powtórzę, ale w innych kolorach : D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają : )

      Usuń
  10. piękne połączenie kolorów! uwielbiam motyw marynarski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie do końca, ale na lato sobie czasem pozwalam : D

      Usuń
  11. Swietne i bardzo podobne do mojego. Nawet paski mamy podobne. Bardzo mi sie podoba. Ja ma te plytke podrobke (JQ) i tez ma problem z odbijaniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A faktycznie, widziałam dziś Twoje zdobienie : )) Wcześniej nikt nie wspominał o problemach z odbijaniem, ale w takim razie cieszę się, że nie jestem w swoich spostrzeżeniach osamotniona :)

      Usuń
  12. podoba mi się ta płytka od kiedy ją zobaczyłam po raz pierwszy,a wciąż jej nie mam.. :D bardzo przypadło mi do gustu to mani! idealne na wakacje ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to chyba najwyższy czas się na nią skusić : D

      Usuń
  13. Bardzo ładnie to wygląda :) Cały czas jakoś się przybieram do zakupu płytek i stemplowania, ale jakoś tak nie wiem...ciągle nie po drodze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to myślę, że najwyższy czas się skusić, to naprawdę prosta i dająca wiele możliwości forma zdobienia : )

      Usuń
  14. Mam tą płytkę, świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że fajnie Ci się sprawdza : )

      Usuń