piątek, 25 września 2015

B. LOVES PLATES | B. A SILVER KING & B. A GOLDEN QUEEN - STAMPING POLISH

Witajcie!

Moje paznokcie wracają już do normy, ale do przygotowania tego i kilku następnych postów posłużyły mi pojedyncze wzorniki - mam Wam do pokazania kolejne lakiery do stempli marki B. Loves Plates. Dzisiaj zaczniemy od dwóch lakierów, które dołączyły do białego i czarnego z kolekcji podstawowej, a w kolejnych postach pokażę Wam kremową kolekcję letnią i metaliczną jesienną.

Niedawno do asortymentu marki dołączyły dwa, długo wyczekiwane lakiery z kolekcji podstawowej: BLP03 B. A Silver King oraz BLP04 B. A Golden Queen. To logiczna kolej rzeczy - skoro mamy już idealną czerń i doskonałą biel, to czas stemplować po królewsku!

Oczywiście poddałam nowe lakiery testowi, którego warunki są podobne, jak przy białym i czarnym lakierze:
- każdy lakier został przetestowany na 4 wzornikach, pokrytych dwiema warstwami kolorowego lakieru,
- do stemplowania każdego koloru użyłam tego samego wzoru z płytki B.04 leaves of happiness,
- lakier nakładałam wąskim paskiem na szczycie wzoru i rozciągałam zdrapką,
- używałam tego samego stempla (Jumbo z BLP), tej samej zdrapki, tej samej techniki stemplowania,
- niedociągnięcia wynikają z braku moich umiejętności w zakresie stemplowania na wzornikach ;-)


Lakiery powstały we współpracy z Colorowo, dlatego niemal niczym nie różnią się od klasycznych lakierów Colour Alike. Nie brakuje jednak elementów wizualnie prezentujących markę - na zakrętce znajduje się logo B. Loves Plates - tęczowe serduszko, a na dnie buteleczki naklejka z numerem i nazwą lakieru. Oczywiście same nazwy poszczególnych lakierów w kolekcji są ze sobą powiązane - mieliśmy już Królewnę Śnieżkę i Mrocznego Rycerza, teraz dołączają do nich Srebrzysty Król i Złota Królowa.  



B. A Silver King to chłodne srebro o metalicznym wykończeniu, naszpikowane miliardem srebrnych drobinek. Jego konsystencja jest odpowiednio gęsta, by był idealnym lakierem do stemplowania. Wzór pokryty lakierem bez zarzutów przenosi się na stempel, a potem na paznokieć, ale przy czyszczeniu skórek i płytki drobinki mogą migrować, dlatego płytkę dobrze jest wytrzeć wacikiem nasączonym zmywaczem, pocierając w różnych kierunkach, a paznokieć zabezpieczyć warstwą lateksu czy bazy peel-off.




B. A Silver King jest na tyle ciemny, że odbija się wyraźnie nawet na białej bazie, ale klasę pokazuje też na ciemniejszych czy kolorowych lakierach. Na białym lakierze najbardziej widać, jak się mieni - ciemne bazy nie dają mu takiego pola do popisu. 



B. A Golden Queen to jasne, metaliczne złoto w żółtym odcieniu. Od Ani wiem, że to ono było właśnie największym wyzwaniem. Dotychczas złote wzory stemplowałam lakierem Essence A Piece of Forever, ale Złota Królowa nie zastąpi mi go - głównie dlatego, że to po prostu inny odcień złota - to od Essence jest cieplejsze i ciemniejsze, bardziej głębokie.
Podobnie jak srebro, złoty lakier jest napakowany drobinkami, więc również trzeba uważać na skórki i dokładnie czyścić wzorki na płytce.



Za szybko odbijałam na granacie i ściągnęłam lekko bazę : (
 Złoto w mojej opinii wygląda fantastycznie na wszystkich kolorach, ale wydaje mi się, że dopiero w połączeniu z czernią jest w pełni klasyczne, takie glamour. Oczywiście aspekty techniczne i odbijanie się wzorów nie pozostawiają mi pola do narzekań. 

Kolejny raz muszę powiedzieć, że Ania stworzyła po prostu idealne lakiery do stempli. I nie mówię tego dlatego, że jest moją przyjaciółką, ani dlatego, że należę do Teamu B. - testowałam różne lakiery, zarówno srebrne, jak i złote, i jak dotąd nie znalazłam takich, które tak świetnie sprawdzałyby się do stemplowania, jak te prezentowane dzisiaj. 

Lakiery dostępne są tutaj: B. A Silver King, B. A Golden Queen w cenie 15,90 zł za sztukę.

Recenzje produktów B. Loves Plates, które mogą Was zainteresować:

20 komentarzy:

  1. Lakiery spisują się doskonale !! pełen zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższych postach pokażę jeszcze kremowe i metaliczne lakiery do stemplowania, też rewelacyjne! : )

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A używa się ich jak marzenie : )

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać, aż zrobię prawdziwe zdobienia na paznokciach z nimi!

      Usuń
  4. O kurde, jak to ładnie wygląda ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz jaka fajna zabawa, Zajęcze?! : D

      Usuń
  5. piękne są :) oba! niby mam srebrny lakier z joko, ktory odbija sie bardzo dobrze, ale na bieli nie wygląda tak dobrze jak ten :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Złoto + czerń to chyba moje ulubione połączenie : )

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. To prawda, i świetnie się odbijają : )

      Usuń
  8. świetny test, od razu poczułam potrzebę ich posiadania mimo, że mam już złotko i srebro z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja pierdziu, jak szron na oknach <3 Cudowne!

    OdpowiedzUsuń