poniedziałek, 28 września 2015

B. LOVES PLATES | B. A SUNSET & B. A BERRY SMOOTHIE - STAMPING POLISH

Witajcie!

Kontynuujemy maraton ze stemplowymi lakierami marki B. Loves Plates - w poprzednim poście pokazywałam Wam srebrny B. A Silver King i złoty B. A Golden Queen, a dzisiaj cofniemy się odrobinę w czasie do letniej kolekcji kremowych lakierów - My Perfect Summer. W skład kolekcji wchodzi 6 lakierów o numerach od BLP11 do BLP17 - błękitny B. A Blue Ocean, trawiasty zielony B. A Fresh Mojito, ciepły żółty B. A Sunshine, pomarańczowy B. A Juicy Tangerine oraz koralowo-czerwony B. A Sunset i fioletowy B. A Berry Smoothie. Dwa ostatnie są bohaterami dzisiejszego posta ;-)

zdj. B. Loves Plates
 Tak, dobrze się domyślacie - one też musiały przejść mój test. Warunki pozostają niezmienne:
- każdy lakier został przetestowany na 3 wzornikach, pokrytych dwiema warstwami kolorowego lakieru,
- do testów wybrałam białą, czarną i holograficzną bazę,
- do stemplowania każdego koloru użyłam tego samego wzoru z płytki B.02 flower power,
- lakier nakładałam wąskim paskiem na szczycie wzoru i rozciągałam zdrapką,
- używałam tego samego stempla (Jumbo z BLP), tej samej zdrapki, tej samej techniki stemplowania,
- niedociągnięcia wynikają z braku moich umiejętności w zakresie stemplowania na wzornikach ;-)


Aspekty techniczne pozostają bez zmian - charakterystyczna dla lakierów Colour Alike buteleczka zyskała naklejkę z tęczowym logo B. Loves Plates, a na dnie buteleczki znajduje się druga, z nazwą i numerem lakieru. Tym razem wszystkie nazwy nawiązują oczywiście do lata - mamy zamknięte w buteleczkach ocean, drinki, zachód słońca i soczyste owoce. 


B. A Sunset na żywo jest trochę bardziej różowo-koralowy, musicie mi uwierzyć. ;-) Przypomina mi właśnie płonące podczas zachodu słońca niebo. Jest bardzo dobrze napigmentowany i gęsty, więc dosłownie paseczek lakieru wystarczy, by pokryć cały wzór. Na paznokciu lakier odbija się matowo, podobnie jak biały i czarny lakier z kolekcji podstawowej. 



Oczywiście na białej i czarnej bazie lakier wygląda idealnie. Byłam ciekawa, czy poradzi sobie z wyzwaniem, jakim jest przykrycie holograficznej bazy (w tej roli Orly Mirrorball) - jak sami widzicie, pigmentacja i konsystencja lakieru pozwoliły dokładnie zakryć bazę w miejscach, gdzie odbił się stempel. Przyjemny dodatek to łatwość w usunięciu lakieru z płytki i skórek wokół paznokci.


Kiedy pierwszy raz zobaczyłam B. A Berry Smoothie, jeszcze zanim wiedziałam, jaką będzie nosił nazwę, nie mogłam się pozbyć skojarzenia z jagodowym koktajlem. Widocznie wielkie umysły myślą tak samo, prawda, Ania? ;-) W rzeczywistości jest delikatniejszy niż na zdjęciach, to piękny odcień lila. Podobnie jak B. A Sunset jest bardzo dobrze napigmentowany i gęsty, a na paznokciach matowy.



W przypadku tego lakieru wybrałam nie najlepszy wzór do stemplowania - cienkie linie kwiatów odbiły się oczywiście dobrze, ale teraz tak myślę, że przy większym wzorze lepiej byłby widoczny kolor. Czasu nie cofnę, ale przy okazji możecie zobaczyć, że nawet niewielka ilość lakieru, jak zostaje w tak drobnym wzorze, przykrywa holo bazę ;-)

Chociaż lato już za nami, to kremowe lakiery z letniej kolekcji wracają dzisiaj do sprzedaży - szukajcie ich tutaj; cała kolekcja kosztuje 79,90 zł, a pojedyncze lakiery 14,90 zł. 

Recenzje produktów B. Loves Plates, które mogą Was zainteresować:

10 komentarzy:

  1. Cudne. Czerwone kwiatuszki wyglądają genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobają mi się zwłaszcza na holo bazie ^^

      Usuń
  2. Zdecydowanie zgadzam się ze stwierdzeniem, że wielkie umysły myślą podobnie! Zwłaszcza jeśli chodzi o lakiery! ♡ dzięki za recenzje Kot :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, polecam się na zaś : D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Prawda? A jakie jesienne są piękne!

      Usuń
  4. Kocie, coraz bardziej mnie zaskakujesz
    urodą wariantów tego, co zdobi paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudne!!!!! Rewelacyjne! Wspaniałe! I jak kolorowo, a wszyscy pokazują jesienne kolory:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesienne też są piękne! Ale o tym w następnym poście ; )

      Usuń