środa, 30 września 2015

PAZNOKCIE | TRÓJKĄTY I KWADRATY

Witajcie!

W związku z tym, że jutro rozpoczyna się rok akademicki, musiałam zrobić porządek ze swoimi paznokciami i w końcu narzucić na nie jakiś kolor - wybór padł na przepiękny, głęboki granat od Orly i delikatne stemple z płytki hehe. Właśnie ten duet zobaczycie na poniższych zdjęciach ;-)


Bazą dzisiejszego zdobienia jest cudny, głęboki granat - lakier Midnight Show z tegorocznej, jesiennej kolekcji Orly. Midnight Show jest kremowy i dość gęsty, ma charakterystyczną dla Orlikowych kremów konsystencję, do pełnego krycia wystarczą dwie, cienkie warstwy. To dość nietypowy granat, bo nie zupełnie czysty - jest jakby delikatnie przykurzony, w słabym świetle wydaje się wręcz czarny. 
Chociaż nie lubię niebieskości na paznokciach (głównie dlatego, że często barwią płytkę), to po te od Orly sięgam dość często, i to z pełnym zaufaniem - nigdy nie mam problemów z usunięciem lakieru ze skórek czy zabarwionymi paznokciami. Midnight Show nie jest wyjątkiem. ;-) 


Do granatowej bazy chciałam dołączyć jakieś drobne zdobienie - padło na stemple z płytki hehe002, którą dostałam od sklepu LadyQueen. To okrągła płytka o średnicy 5,5 cm z czterema wzorami - trójkątami, prostokątami, gwiazdkami i czymś w rodzaju strzałek. Na każdy wzór przypada około 3 cm w najszerszym miejscu, przy czym dwa dolne wzory są odrobinę mniejsze przez napis. Wzory odbijają się poprawnie - nie powiem, że idealnie, bo w niektórych miejscach są prześwity i nie za każdym razem udaje się odbić cały wzór, ale kiedy już się uda, na paznokciach wyglądają naprawdę dobrze ;-)
Jeśli spodobała Wam się ta płytka, to znajdziecie ją tutaj - obecnie kosztuje 2,99$, ale oczywiście mam dla Was kod rabatowy - wpisując KELC15 zaoszczędzicie 15%.


Tym razem na paznokciach wylądował wzór trójkątów i kwadratów (no, prostokątów, ale chciałam, żeby pasowały do tytułu piosenki : D), stemplowany srebrnym lakierem B. Loves Plates B. A Silver King. Całość nie rzuca się bardzo w oczy, ale to fajne urozmaicenie zwykłego-niezwykłego lakieru, prawda? ;-)

13 komentarzy:

  1. Ten lakier jest booooski :) Z czystym sumieniem mogę go w 100% polecić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też : D Tak jak niebieskości to nie moje klimaty, to te od Orly kocham : D

      Usuń
  2. Myślałam, że zamieścisz fotografie trójkątnych i kwadratowych paznokci, a tu standard :P
    Ładnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, u mnie tylko standardzik : D

      Usuń
  3. Pięknie! Bardzo mi się podoba efekt końcowy *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. jak można... nie lubić niebieskości?! *tutaj zwizualizuj sobie mem*
    piękny ten Midnight Show! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można... :D Ale spoko, Orlikowe niebieskości lubię ♥

      Usuń
  5. cudne połączenie - głeboki granat i srebro <3

    OdpowiedzUsuń