wtorek, 27 października 2015

PAZNOKCIE | FIRST LEAVES

Witajcie!

Po krótkiej przerwie zapraszam na kolejny paznokciowy post. Tym razem chcę Wam pokazać zdobienie, które 'wydziubałam' przed wyjazdem na Meet Beauty - to, że zanim tam dotarłam, paznokcie się połamały, a końcówki starły, to pominę, najważniejsze, że i tak zdobienie zwracało uwagę.

Zainspirował mnie tak naprawdę lakier Orly - First Blush. Wiedziałam, że ten ciepły, poziomkowy odcień koralu/różu będzie świetnie komponował się z jesiennymi wzorami, chociaż w zasadzie należy do wiosennej kolekcji Blush 2014. 


First Blush faktycznie przypomina kolorem delikatny rumieniec. Jest cukierkowy i uroczy, ale jednocześnie ciepły i klasycznie kobiecy. Nie jest neonowy, jak może się wydawać na niektórych zdjęciach - delikatne przykurzenie sprawia, że idealnie sprawdzi się na każdą porę roku, nie tylko na lato. Pochwały na temat właściwości lakieru mogę powtarzać jak mantrę - konsystencja jest idealna, a emalia rozkłada się na paznokciu równo, nie tworzy prześwitów i nie rozlewa się na skórki. First Blush to lakier kremowy, do pełnego krycia potrzebuje dwóch cienkich warstw. 


W dzisiejszym zdobieniu lakier First Blush trafił tylko na jeden paznokieć - pozostałe zajął przybrudzony szarością fiolet Orly You're Blushing, złoto Essence A Piece of Forever i naklejki z płytki B. Loves Plates B.04 leaves of happiness, robione metodą reverse stamping. 
Naklejki odbiłam przy pomocy lakieru B. A Black Knight i wypełniłam tymi samymi lakierami, które zagościły na pozostałych paznokciach, dodając ciemniejsze akcenty lakierem Catrice Raspbery Fields Forever.



Taką ciepłą, kolorową jesień akceptuję nawet w postaci paznokciowej! A co Wy o niej sądzicie? jak podoba się Wam to połączenie? ;-)

17 komentarzy:

  1. jejku śliczne, ja to nie mam cierpliwości do tych stempelków :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś nie miałam, ale teraz praktycznie nie używam niczego innego :D

      Usuń
  2. bardzo ciekawe połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wszystko razem się prezentuje :) lubię bardzo takie cukierkowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, takie cukierki na paznokciach to najlepsze lakiery :D

      Usuń
  4. Wow, jak to połączenie kolorów cudnie wygląda! Nie spodziewałam się, że te barwy tak będą do siebie pasować, szczególnie z dodatkiem złota. Piękne zdobienie :) Strasznie mi się ta seria Orly podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się też początkowo wydawało, że będą się gryzły, ale na szczęście jest fajnie ^^

      Usuń
  5. Nigdy nie przechodzę obojętnie obok takich koralowych odcieni :) Pozdrawiam :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! I obok róży, nieważne, że mam ich mnóstwo :D

      Usuń
  6. Lakier śliczny, a wzór przepiękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękny wzorek a First Blush muszę kupić <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obowiązkowo! Mi z tej kolekcji wpadł w oko jeszcze Cheeky ♥

      Usuń
  8. Bardzo ładnie, kolor przyjemny, delikatny a jednocześnie zwraca uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. lepiej jak jest więcej (kolorów) :) podoba mi się, może ja też kiedyś zrobię różnokolorowe paznokcie, kto wie.. dziś zmywam brokat i sięgam po.. jeszcze nie wiem co! zaskoczę się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba. Zwłaszcza to zdobienie - listki!

    OdpowiedzUsuń