niedziela, 11 października 2015

PAZNOKCIE | HOLO-BLOWN

Witajcie!

Ostatni tydzień zniknął mi nie wiem gdzie (przyznajcie się, kto mi ukradł?!), nawet nie miałam czasu porządnie pomalować paznokci. Na szczęście dzisiaj z urodzinową wizytą wpadła do mnie Ania, czyli B. i profesjonalnie odpicowała mi paznokcie. A wiadomo - jak Ania, to holo i stemple ;-)


Wybór padł na przepiękne, srebrne holo - Mirrorball od Orly. Ja nie mam słów, ten lakier jest po prostu idealny! Kryje po dwóch warstwach, po wyschnięciu jest leciutko chropowaty, a zmywa się bez zarzutu. W cieniu nie widać jego mocy, ale w słońcu czy sztucznym świetle to prawdziwa holo-tęczowa miazga. Zresztą, widzicie te kolory na drugim planie powyższego zdjęcia?! Ja się ślinię!


Bez obaw, moje paznokcie nie zrobiły się nagle wypukłe! To tylko złudzenie optyczne prosto z płytki B. Loves Plates B.03 mind blown, stemplowane metalicznym lakierem B. A Twilight z jesiennej kolekcji BLP. Nie do końca udało mi się oddać na zdjęciu metaliczny efekt tego ciemnoszarego lakieru, ale już widzieliście w teście, że jest boski ;-) 


Nie mogę się napatrzeć na swoje paznokcie w sztucznym świetle, mam nadzieję, że Wam takie holo-złudzenie się również spodoba ;-)

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, ja długo ostrzyłam na niego pazurki : D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja też, w sekundzie w której go zobaczyłam po raz pierwszy : D

      Usuń
  3. Cudowny jest ten lakier. Musi w końcu wpaść w moje ręce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten lakier marzy mi się już od jakiegoś czasu. Piękny jest. A Twoje zdjęcia tylko mnie w tym utwierdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się marzy, to trzeba marzenie spełnić! : D

      Usuń
  5. O rany, ależ to musi się błyszczeć, chcę takie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nie mogę zaprzeczyć : ) Wszystkie Orliki są boskie :D

      Usuń
  7. Jeśli chodzi o hologram to jest piekny, zawsze lubiłam ten efekt na paznokciach , od niedawnoa stosuje hybrydy i przyznam ze brakowała mi go na pazurkach, na szczescie pewna firma wypusciła holograficzny pyłek 2 tyg. temu wiec teraz chce go nabyc :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że mogłam zająć się Twoimi pazurkami ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. ten wzór jest obłędny :D no i Mirrorball to faktycznie cukiereczek

    OdpowiedzUsuń