sobota, 31 października 2015

PAZNOKCIE | SPOOK-TACULAR

Witajcie!

To co, cukierek czy psikus? ;-) A może podobnie jak ja, wybieracie wieczór z telewizorem? Cokolwiek nie robicie, bawcie się dobrze! Ja w tym roku poszalałam trochę z halloweenowymi stylizacjami, zrobiłam też upiorne paznokcie, które chciałabym Wam dziś pokazać.


Bazą zdobienia jest monochromatyczny gradient, zrobiony lakierami Golden Rose Rich Color 76 i 35, szarym Bell Air Flow i metalikiem NYC Bowery Black, przy użyciu gąbki kuchennej.
Na wszystkich paznokciach oprócz serdecznego odbiłam wzory gałęzi z płytki B. Loves Plates B04 leaves of happiness, srebrnym lakierem B. A Silver Knight. Na serdecznym wylądował uroczy pajączek zwisający z pajęczyny ;-)

Jeśli chcecie zobaczyć, jak - krok po kroku - wykonałam to zdobienie, to zapraszam na film ;-)


4 komentarze:

  1. Ja też zrobiłam upiorne paznokcie...ale do zjedzenia;).

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie ale i eleganckie (pomijając czerwonookiego pająka ;P ), super pomysł

    OdpowiedzUsuń