sobota, 19 grudnia 2015

PAZNOKCIE | A SMOLDERING ONE

Witajcie!

Kiedy otworzyłam kolejną paczkę od Orly (uwierzcie, najlepszy Mikołaj pracuje właśnie tam!) wiedziałam, że na paznokciach pierwszy zagości właśnie ten lakier. Nie jeden z aktualnej kolekcji świątecznej/zimowej, ale zarazem najbardziej pasujący do nadchodzącego sezonu. Ciemny, głęboki - jak czerwone wino - podszyty drobinkami, a więc niejednowymiarowy. Zobaczcie i niech ktoś spróbuje mi powiedzieć, że Smolder, bohater dzisiejszego posta, nie jest przepiękny!


Lakier pochodzi z kolekcji Fired Up, która swoją premierę miała jesienią 2012r. Jego zdjęcie na stronie producenta nie do końca oddaje to, co zobaczyłam, kiedy wyjęłam lakier z opakowania - na zdjęciu jest purpurowo-fioletowy, podczas gdy w rzeczywistości to głęboki, intensywny odcień bordowej czerwieni. Wspominałam o drobinkach - tak, Smolder określany jest jako lakier perłowy, ale to nie taka 'chamska', babcina perła; shimmer dodaje lakierowi głębi. Drobinki wbrew pozorom nie są czerwone, a... złote! Cudownie odbijają światło, więc lakier nabiera wyjątkowego wyrazu.


Smolder na paznokciach zachowuje się wzorcowo - idealnie kryje po dwóch warstwach, ma odpowiednio lejącą konsystencję, taką jak w Orlikach lubię najbardziej. Pędzelek jest długi, dość cienki i elastyczny, więc nie ma problemów z rozłożeniem emalii na paznokciach. Na płytce nie widać jego pociągnięć, lakier się samopoziomuje na paznokciu. Wysycha szybko i na wysoki połysk.


Smolder sam w sobie na paznokciach jest już ozdobą i tak naprawdę nie potrzebuje żadnych dodatków. Ale stęskniłam się za stemplami - płytki leżały nieużywane od kilku tygodni, ja wyszłam z wprawy, a przecież zaraz w sprzedaży pojawi się śnieżynkowa płytka B. Loves Plates i trzeba będzie wrócić do gorliwego stemplowania! 
Potraktowałam więc Smolder jako bazę i na dwóch paznokciach u każdej ręki odbiłam wzór z płytki BLP B.01 geometry is perfect przy użyciu srebrnego lakieru B. a Silver Knight tej samej marki. 

Znajdzie się chociaż jedna osoba, która powie, że Smolder nie jest przepiękny? Nie sądzę ;-)

20 komentarzy:

  1. Kolor po prostu przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu trafił do moich ulubionych!

      Usuń
  2. Wow, wygląda nieziemsko <3 na święta idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej świąteczny lakier jaki teraz mam : )

      Usuń
  3. Mam go i uwielbiam!! :) Piękny!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetnie wygląda na paznokciach, kolor obłędny :) Świąteczny :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj go zmywałam, ale chyba na święta znów wyląduje na paznokciach :D

      Usuń
  5. Zakochałam się! Genialny kolor, a zdobienie dodaje mu niesamowicie uroku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Francja-elegancja! piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń