wtorek, 5 stycznia 2016

PAZNOKCIE | IT'S A BOY! IT'S A GIRL!

Witajcie!

W poprzednim poście pokazywałam Wam mały test lakieru B. A Blue Ocean i obiecałam prezentację go już na paznokciach. Dzisiejszy wpis jest więc realizacją tej obietnicy i przy okazji recenzją płytki, którą otrzymałam do recenzji od sklepu Lady Queen.


Hehe 055 to klasyczna, okrągła płytka o średnicy 5.5 cm. Jest cieńsza niż inne płytki, które mam, więc z doświadczenia wiem, że łatwiej się nią skaleczyć. Oczywiście pierwotnie zabezpieczona jest folią, którą przed użyciem należy zdjąć.
Trudno powiedzieć, czy to płytka z wzorami całopaznokciowymi czy pojedynczymi, bo na upartego - można próbować zmieścić kilka wzorów na jednym paznokciu jak i wykorzystać tylko jeden wzór, zwłaszcza z tych górnych. Składa się de facto z trzech części - na górze znajdziemy coś w rodzaju urodzinowych banerów? Girland? Wiecie, o co chodzi. Środkowa część to słodycze - muffiny, ciastka, donuty, lody... Mniam! Dolną część płytki zajmują malutkie zabawki, dziecięce wzorki. W ogóle muszę zauważyć, że cała płytka jest niezwykle słodka, dziecięca. 


Próbowałam odbijać wszystkie wzory - są dobrze wyżłobione, zostaje w nich odpowiednia ilość lakieru, który dobrze przenosi się na paznokcie przy użyciu stempla. Niby płytka idealna, ale... Miałam problem z tym, co z nią zrobić. Gdy w pierwszej chwili zobaczyłam te wzory byłam zachwycona - słodkie, urocze, super. Tylko w praktyce - ile mani można z nimi zrobić? 
Próbowałam girland - nawet na swoje urodziny. To nie było to - na płytce wyglądają fajnie, ale na jeden paznokieć przenoszą się raptem 2-3 trójkąty. Chciałam muffinek - odbiły się dobrze, pokolorowane wyglądały super, ale umieszczone na paznokciach pojedynczo były zbyt samotne. W końcu zdecydowałam się na dziecięce wzory z dolnej części - tę właśnie próbę Wam pokażę. 


Zaczęłam od nałożenia dwóch warstw białego, piegowatego lakieru bazowego od Smart Girls Get More. Nie pokryły płytki paznokcia idealnie, ale niedoskonałości zamaskowały stemple - wzory odbiłam lakierami B. Loves Plates - B. A Blue Ocean i B. A Sunset, ostatni etap to było nałożenie warstwy topu Polishield. 


Co prawda w mojej głowie powstało połączenie błękitnych i różowych stempli (wiecie, chłopiec i dziewczynka) no ale kiedy już zaczęłam stemplowanie koralem - nie było odwrotu ;-) Nie próbuję Wam tym zdobieniem przekazać żadnych ciążowych nowinek, co to, to nie - po prostu kiedy myślałam o tych uroczych, dziecięcych wzorach, takie połączenie wydawało się co najmniej odpowiednie ;-)


Mam nadzieję, że takie połączenie przypadnie Wam do gustu - mi się całkiem przyjemnie je nosiło ;-) Jeśli spodobała Wam się płytka, to znajdziecie ją tutaj - aktualnie kosztuje 2,09$; wpisując kod KELC15 zaoszczędzicie dodatkowo 15%.

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Śliczna, ale w praktyce ciężko ją wykorzystać :D

      Usuń
  2. nawet fajna, ale nie kupiłabym takiej, bo nie miałabym do czego jej wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no właśnie, to jest ten minus ;<

      Usuń
  3. Mani b. fajne i podziwiam, że jakoś wykorzystałaś tę płytkę. Ja z powodu braku pomysłów na nią po prostu jej nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja początkowo myślałam o kolorowaniu tych muffinek, ale w praktyce jakieś łyse były : D

      Usuń
    2. Łyse muffinki, hihi, wyobraźnia zadziałała i wyobraziłam je sobie dosłownie, ahaha :D

      Usuń
  4. słodkie wzorki ale też w sumie nie wiedziałabym jak je wykorzystać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiąc szczerze - mam tak z wieloma płytkami, niektóre mam bo mam i nie wiem co z nimi zrobić : D

      Usuń
  5. Polaczenie kolorystyczne po prostu przepiekne! <3 Ja nie mam cierpliwosci do zabawy z moimi paznokciami dla mnie pomalowanie ich to juz jest WOOOOW! A co dopiero zabawa z taka plytka dlatego podziwiam! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też pomalowanie na jeden kolor to było dla mnie maksymalne osiągnięcie, ale ta zabawa bardzo wciąga : D

      Usuń
  6. Genialne zdobienie, a błękit obłędna, widzę, że tewn zestaw lakierów musi się znaleźć na mojej wish liście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jeszcze nie jest, to powinien! : ))

      Usuń
  7. hehehe, no właśnie w pierwszej chwili sobie pomyślałam, że masz jakiegoś newsa do ogłoszenia ;)) śliczne stemplowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, co to, to nie - długo nie, a potem wcale! : D

      Usuń
  8. Tematyka tej płytki jakoś do mnie nie przemawia, a ty sobie poradziłaś!

    OdpowiedzUsuń