wtorek, 12 stycznia 2016

PAZNOKCIE | SCANDALOUS GLAM

Witajcie!

Chyba po raz pierwszy zdarzyło się tak, że kiedy na rynku pojawiła się nowa kolekcja lakierów, cała trafiła w moje ręce. Zazwyczaj ograniczałam się do wyboru jednego czy dwóch lakierów, tych, które podobały mi się najbardziej, ale tym razem po prostu nie mogłam. Zimowa kolekcja Infamous od Orly najpierw pojawiła się u mnie w postaci setu miniaturek, a potem od marki dostałam brakujące dwie buteleczki, więc pomału będę je wszystkie Wam pokazywać.


Zaczniemy od kremowego lakieru Scandal i brokatu Gossip Girl (czy tylko mi ten lakier przez nazwę kojarzy się z serialem?! ♥). Oba te lakiery mam w miniaturowej pojemności, ale wierzę, że ich właściwości w dużej buteleczce nie są inne.
Scandal to głęboko czerwony, wręcz burgundowy odcień z nutami maliny (w rzeczywistości nieco ciemniejszy niż na zdjęciach). Lakiery w tym kolorze zazwyczaj są wymagające - nie inaczej jest w tym przypadku. To klasyczny krem o średniej gęstości, do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy, trzeba jednak z nimi uważać i nakładać je równomiernie - w przeciwnym razie na paznokciach będzie widać różnice w odcieniu! Warto jednak się chwilę pobawić, bo Scandal na paznokciach prezentuje się bardzo klasycznie i elegancko. Przy zmywaniu nie barwi skórek, ale uwaga - może barwić płytkę paznokcia, zwłaszcza noszony dłużej!


W zdobieniu połączyłam Scandal z brokatem Gossip Girl, chociaż ten akurat brokat - ze względu na dobre krycie - można na paznokciach nosić solo. To przezroczysta baza z bardzo dużą ilością złotego i czerwonego shimmeru/pyłku - właśnie dzięki temu lakier kryje lepiej niż klasyczne brokaty i na paznokciach lśni jak szalony. W bazie zatopione są ponadto złote heksy/plastry miodu, które w czasie malowania rozkładają się nierównomiernie, ale nie zbijają się w grupy, jak było to w przypadku Turn It Up.


Oba te lakiery oczywiście sprawdziły się świetnie w świątecznych zdobieniach, ale dzisiaj chciałabym Wam pokazać, że nie tylko w okresie Bożego Narodzenia będą idealne. Bazą dla całego zdobienia jest oczywiście Scandal, do którego, jak już wspomniałam, dołożyłam brokatowy akcent Gossip Girl na paznokciach palców wskazującego i małego. Pozostałe paznokcie ozdobiły złote stemple, odbite lakierem B. A Golden Queen.


Wzoru, którego użyłam, możecie nie rozpoznawać - pochodzi z nowej płytki B. Loves Plates B.05 let it snow. O samej płytce jeszcze napiszę, ale teraz chciałam tylko zwrócić Waszą uwagę na fakt, że chociaż płytka jest stuprocentowo śnieżynkowa, można z jej wykorzystaniem zrobić zupełnie nie zimowe zdobienie. Wzór, który widzicie na dwóch paznokciach to fragment śnieżynki umieszczonej na środku płytki!

zdj. B. Loves Plates

Można? Można! Wszystko dzięki nowemu stemplowi - to zdobienie to moje pierwsze podejście do stempla typu Clear, czyli tego cuda, dzięki któremu można precyzyjnie trafiać z wzorami w wybrane miejsce na paznokciu. U mnie ta precyzja jeszcze nie jest stuprocentowa, ale kilka prób i mam nadzieję, że te wszystkie wzory, które wymagały idealnego wycelowania już nie będą moją zmorą.


Złoto i czerwień to bardzo klasyczne połączenie. Co powiecie na jego ujęcie w taki sposób? Jak podobają się Wam lakiery Orly? ;-)

10 komentarzy:

  1. Czerwień piękna, ale jakoś nie mogę przekonać się do tego brokatu :/ Zazdroszczę przeźroczystego stempla, bardzo ułatwia pracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztuje jakieś 20 zł, więc warto zainwestować : D

      Usuń
  2. właśnie do mnie dziś przyjechał Gossip Girl, ale się mieni :D w zestawie ze Scandalem wygląda obłędnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam widziałam! : D Czekam co z nim zrobisz!

      Usuń
  3. genialnie wykorzystałaś dużą śnieżynkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Orlików niestety nie mam zbyt dużo - ale każdy następny na który trafiam w blogosferze podoba mi się jeszcze bardziej! A wszystkie te, które mam oceniam bardzo wysoko ;-)
    Najbardziej w Twoim zdobieniu podoba mi się połączenie tego złotego brokatu z czerwienią - czyli paznokcie na palcach serdecznym i małym ;-) Jak dla mnie połączenie idealne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku o tej porze miałam 4 Orliki, teraz jakieś 30, więc uważaj! : D

      Usuń