niedziela, 13 marca 2016

PAZNOKCIE | SUBTLE AND BARE

Witajcie!

Są takie kolory w lakieromaniaczym świecie, w których trudno znaleźć ideał - dobrze kryjąca biel i czerń, odpowiednio napigmentowane neony, mięta czy baby blue, a także pasujący do karnacji, nie-trupi nude. Tego ostatniego bardzo długo szukałam i kiedy znalazłam OPI My Very First Knockwurst, myślałam, że nic lepszego trafić mi się nie może. Do czasu, aż trafił do mnie lakier Orly - Dare to Bare, pochodzący z kolekcji Blush (wiosna 2014).



Na zdjęciach wyszedł dużo jaśniejszy, niż w rzeczywistości -  w buteleczce to idealny kolor kawy z mlekiem czy kawowych lodów. To praktycznie ten sam kolor podstawowy, co My Very First Knockwurst, ale tamten ma różowe podtony, a Dare to Bare - brązowe. Kolor świetnie zgrywa się z moją bardzo jasną, neutralną karnacją, nie daje efektu 'dłoni manekina', a nałożony solo - w ogóle nie rzuca się w oczy.

Zazwyczaj problemem w przypadku cielistych lakierów jest krycie - Dare to Bare nie różni się w tym względzie od innych kremowych lakierów Orly: do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy. Ja nakładam zazwyczaj jedną zupełnie cienką i jedną odrobinę grubszą, dzięki temu lakier równo rozkłada się na płytce i ukrywa jej niedoskonałości. 


Wybaczcie stan moich skórek - źle znoszą zimo-wiosnę :<
 Lakier solo na paznokciach prezentuje się bardzo dobrze - 'czysto' i estetycznie, ale ja chciałam odrobinę zamieszać, więc dodałam do niego białe stemple lakierem B. a Snow White. Wzór pochodzi z płytki  BP-28, a do odbicia go używałam stempla tylu Crystal Clear - niedługo napiszę Wam o tym wynalazku, bo mam do porównania ten sam produkt dwóch różnych firm ;-)
Całość jak zwykle pokryłam warstwą Sally Hansen Insta Dri - wiecie, że mam słabość do szklanego wykończenia. 

Jak podoba Wam się Dare to Bare? Nosicie w ogóle paznokcie nude, czy jednak wolicie kolory?

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie kolorki i zgadzam się, znalezienie dobrze kryjącego nudziaka jest naprawdę trudne :) fajnie, że Tobie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mam już dwa idealne, więc mogę śmiało malować : D

      Usuń
  2. Przepiękny nudziak ♥♥ fakt trudno trafić na ideał :))

    OdpowiedzUsuń
  3. nudziaki są super pod zdobienia, solo raczej nie noszę ;) śliczne to Twoje zdobienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się akurat Dare to Bare tak podoba, że będę nosić i solo : D Ale myślę też nad kolejnymi zdobieniami, coś ostatnio nie mam weny : D

      Usuń
  4. boski, ostatnio wielbię takie delikatne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam do nich ostatnio słabość, to chyba wina wiosny : D

      Usuń
  5. Świetne mani! Ja uwielbiam nude, a jeszcze nude + stemple to już w ogóle szał ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super manicure, taki zwiewny i lekki. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń