poniedziałek, 16 maja 2016

PAZNOKCIE | TROPICAL POP

Witajcie!

Zgodnie z tym, co zapowiadałam na fanpage, zanim dojdzie do drastycznych zmian na blogu, chcę jeszcze nadrobić wszystkie zaległości i wywiązać się ze zobowiązań. Dlatego dzisiaj pokażę Wam lakier, który jest istną petardą - chociaż nie lubię pomarańczowych odcieni na paznokciach, ten kupił mnie w dwustu procentach.



Tropical Pop od Orly to cudowny, słoneczny pomarańcz pochodzący z kolekcji Baked. W butelce wygląda na bardziej żółty, ale już na paznokciach pokazuje swoją pomarańczową odsłonę. Nie jest tak zimny ani neonowy jak Mayhem Mentality, ale trudno go nie zauważyć : ) 
Lakier jest idealnie kremowy, nie ma żadnych drobinek; jego konsystencja jest bardzo podobna do innych kremowych lakierów tej marki, chociaż wydaje mi się, że jest minimalnie bardziej gęsty. Na paznokciu rozkłada się równo, nie smuży i nie ciągnie się, a nieco bardziej gęsta konsystencja i sprężysty pędzelek pozwalają na precyzyjne wypoziomowanie lakieru i niezalanie skórek.


Bardzo dobrze kryje już po jednej warstwie, ale do idealnego efektu potrzeba dwóch warstw. Efekt, który zobaczycie na zdjęciach, nie wymaga położenia białej bazy - chociaż Tropical Pop należy do tych bardziej neonowych odcieni, nie potrzebuje 'wspomagania' : )
Na paznokciu wysycha bardzo szybko, dając półmatowy efekt - na zdjęciach lśni za sprawą warstwy topu Insta Dri.


Jak większość lakierów Orly, Tropical Pop jest bardzo trwały - na zdjęciach widzicie go po dwóch dniach od malowania, ale noszę go już czwarty dzień i nadal wygląda idealnie - nie ma odprysków ani nawet wytartych końcówek. 
Początkowo planowałam go połączyć z azteckimi wzorami stempla, ale niestety płytka bardzo mocno mnie zawiodła (napiszę Wam o niej niebawem), więc dodałam do Tropical Pop hawajskie kwiaty z płytki B.02 flower power przy użyciu lakieru B. A Sunset - oba produkty oczywiście marki B. Loves Plates. I chociaż na dworze jest raptem 5 stopni, to ja mam lato na paznokciach : )

Jak podoba Wam się ten odcień? Nosicie takie kolory na paznokciach?

6 komentarzy:

  1. Moje oczy płaczą- ten kolor jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw z tymi hibiskusami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo ładnie! Świeży kolor, bez dwóch zdań przyciągający wzrok!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy nosze takie kolory na paznokciach? No nie wiem... :D świetne polaczenie! Bardzo lubie ten odcien pomaranczu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski kolor! Uwielbiam takie odcienie pomarańczowego <3

    OdpowiedzUsuń